Hej, i dag vaknade jag klockan 7 och gick ner och åt frukost och sen gjorde jag mig ordning till skolan. Första lektion hade jag Engelska. sen So i typ 30 minuter och efter det så np i svenska muntligt gick bättre än vad jag trodde efter det hade jag arbets pass och sen lunch. sen språk val..
 
 
 
Asså blir så förbanad på ....... för hon typ är arg på mig för att hon sägre att jag dissar henne fet mycket i stallet och så, men va fan de gör jag inte. så hon tycker att jag ska va med henne hela tiden eller. de bråkade vi om i dag kan man ju säga så bara för det så tog hon bort mig som vän tycker fan det var fet lågt av henne, asså va fan att anklaga mig för något som jag inte än har gjort liksom dissat henne? nej de har jag inte va fan säger hon. Så jag skrev till henne att hon över reagerar då säger hon va fan de är du som över reagera va fan jag säger bara som det är. Vf ska jag dissa henne för ?
Men om hon vill bråka om en så här liten sak så är de hennes fel, för jag har inte gjort något fel. har liksom bara sakt saningen liksom till henne. Hon vill ha uppmärksam het. Men då är det inte bra att göra på de sättet att bli förbanad p mig för något jag inte änns har gjort liksom. Förstår att man kan blir arg eller iriterad men va fan du behöver int skriva. Men jag skrev tydligt att jag höl på att bli arg va gör hon då jo hon fortsätter att gör mig förbanad. Är det rätt eller ? 
Skulle kunna lägga all energi på att skriva ett "HAT BREV" till E... för just nu är jag riktigt förbannad. Det är inte okej att anklaga någon som inte har gjort något som E......gör nu. Om hon blir sur för att jag skriver ut hennes namn så skiter jag i de för att hon blev så jävla arg och gjorde det till en så jävla stor sak. Så lägg bara ner E......... och erkänn att jag aldrig har dissat dig. Men som sakt det är as lungt om du vill fortsätta att bråka de e lungt vetu!!!!!!!!!!!! 

Kommentera

Publiceras ej