Hej, har ej hunit blogga på grund av att jag håller på att kolla på en serie och det tar fet lång tid ska jag bara säga er.. Just nu är jag på sesong 5 av 13 skulle jag tro att det är, så en bit kvar kan man ju säga. men i Lördags så vaknade jag av värdens kraftigaste mens verk kunde fan inte ligga på rygg och sova liksom och klockan var bara 08:00 typ så fick inte så mycket sömn i lördags. Det vra ju årsmöte i stallet på lördagen också det tog fan längre tid en vad jag trode fan åkte till stalletr vid typ halv 3 eftersom att det skulle börja klocken 15:00 liksom, sen håller det på till halv 6 kanske fatta fet isklat det blev att sitta i ridhuset så länge det va fanb inte roligt. 
På söndagen så åkte jag, mamma, min lilla syrra och Jojjo in till stan för att handla, jag hittade 1 par långa hollister mjukisar och ett par korta från hollister sen hittade jag en skorta so mjag ville ha, men det gick inte, dom var för små(tycker ni borde ha större stor lekar i era kläder) Min syra hitade inget det vet jag inte hur hon inte kunde likcom det finns maror av fina kläder liksom. Sen gick vi och köpte träningskläder till mig. Eftersom att jojjo har tagit persing så gick vi och kollade på en persing till henne eftersom att den hon hade skavde, sen var jojjo bara tvungen att gå och kolla på en balkläning liksom dte tyckte jag hon kunde vänta med men eftersom att hon hitade en som var as fin och satt as bra på henne så köpte hon den. 
 
I måndags så gick jag bara fram till lunch eftersom att jag hade sån jävla verk, det var as jobbigt. På tisdagen va jag hemma eftersom att den där jävla verken inte var över så blev det lite hem kunskap gjort också men etfersom att jag fastnar på vissa frågor så sket jag i det och typ sov och kollade på min serie och va och tränade med Jojjo:) 
I onsdag gick jag till skolan igen eftersom att då hade den värsta av verken försvunit liksom. 
Åkte till stallet efterskolan också hjälper ju till med en lektion som börjar typ tio i 4 eller va de nu är, har inte riktigt koll villken tid.. Men i alla fal skit i tiden liksom vet i alla fal att jag hjälper till på onsdagar men kommer ej i håg klockslaget. Red 17:10 för Linda eftersom att hon inte kunnde, hon skulle. Dom skulle välja hästar på lektionen så Maria frågar mig om jag vill ha Finals så klar vill jag det liksom så jag säger ja. Men då säger Emma att hon också vill ha honom liksom. Så Emma kunde fan inte va snäll och säga att hon ville ha någon anan nej utan hon måste säga att hon just vill rida Finals. Då blev jag fet förbanad på henne så nu har jag startat krig med henne det är hennes eget fel så hon får skylla sig själv liksom. Inte mitt fel liksom. 
Sen på min riktiga lektion så fick jag rida Justus han var faktist väldigt lung för att gå över balonger och toa papper för första gången skulle jag tro, Han var fet lung, faktist förvånad över honom att han bara va så jävla lung och inte gjorde något typ att hoppa åt sidan eller att hoppa rakt utt i luften jag vet inte något sånt typ.Han var lite tröt i slutet av lektionen men det är ju bara bra liksom att han blir tröt får se om jag får rida honom på onsdag också,. Ne då hoppas jag att jag få rida den bäste hästen Finals
 

Kommentera

Publiceras ej