Tjena, i dag så har jag varit och klippt mig ville först inte det men man måste ju göra de någon gång ju liksom. Vill typ bara klippa bort en halv till en dm men hon klipper typ bort en och en halc dm, men det blir i all fal bra tycker jag. Eftersom att jag har så tjockt hår också så kanske det var bra att hon klippte så mycket ??, jag vet inte.. 
Efter klippningen åkte vi till sikla för att syran skulle ha ett par mjukisar och en väska till skolen eftersom att hon säger att hennes nuvarande väska som hon har är "sönder" men det tror jag inte på. 
Men jag köpte i alla fal en väska eftersom att den väskan jag har nu är förstor mednar förstor liksom, så behövde  jag än mindre. Hade hittat en för typ ett halv år sen som jag hade bestämt mig för att just den skulle jag ha, men sen när jag skulle köpa den i januari skulle jag tro då fans fan inte väskan i svart utan bara i brunt fatta hur arg jag blir. Fan dig som köpte den sissta i svart, ogillar dig.. 
Men jag hittade i alla fal en väska som va fet fin. När vi kom hem så städade jag klart min låda för den va fet skitig som fan typ. Sen så ut med hundarna i typ 1 timme ftersom att jag var skulldig pappa 60 kr från väskan liksom så då tog jag och gick ut med hundarna så snäll som jag är :) :) :D D:D 
 

Kommentera

Publiceras ej