Hej, eftersom att 9:orna har np i dag (inte jag) så kom jag med en jätte bra ideé i går att jag kunnde va hemma och plugga liksom i stället för att gå till skolan och ha 2 värdelösa lektioner bild och idrott. Kollade med mamma och hon sa JA! tydligt liksom men när jag kollar i morse liksom då säger hon bara NEJ och gå till skolan. Då förklarade jag tydligt för henne att det är bättre att jag är hemma och pluggar än att jag ska gå/ta bussen till skolan och bara ha 2 lektioner som jag inte behöver ha extra av, Då säger hon bara att jag ska gå till skolan även fast hon sa i går att jag fick va hemma. Då skrev jag att hon ljög då sa hon att hon inte alls hade skrivit de. Och nu säger hon att jag skolkar fast jag inte gör de. Eftersom att hon sa att de va ok att jag fick av hemma och plugga:@ 
Så jag säger i från och säger att hon ljuger och att hon har sakt det liksom vem skulle itne göra de? 
Men i alla fal tycker du/ni att det är ok att öjuga för sin dotter? 
Eller ljuga för någon alls? 
Själv tycker jag att det är helt respekt löst typ att man inte vill erkänna att man har fel som min mamma har i deta fal, då och säger att hon inte har sakt det men hon har faktist de:@ 

Kommentera

Publiceras ej